قالب سبز


قاصدک
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قاصدک و آدرس jasedak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لوگو دوستان

از اونجایی که من فکر کردم،دیدم بهتر بود چنین ویژگی ایرو به بلاگ عزیز،قاصدک،اضافه کنم

ویژگی همدردی!!!!!

تعجب نکنین همدردی!

_همدردی ؟!یهنی چی؟؟؟؟؟؟؟

یعنی اینکه اگه سرنوشت عبرت آموزی،شیرینی،خدای نکردی تلخی داری برای بازدیدکنندگان به صورت مطلب گذاشته بشه و دربار نظر بدن و عبرت بگیریم از همدیگه.

_چطوری مطلبو بدم قاصدک برام بذاره؟؟

اون مطلب عبرت آموزتون رو به ایمیل من (قاصدک) ارسال فرماییدوبلافاصله ا کی ثانیه پس از دیدن مطلب میذارم تو وبلاگ اصلا دوست ندارم مطالبی که از قاصدکیها بهم میرسه دیر بذارم تو مطلب البته با اسم شریف و زیبای خودتون میذارم.

ایمیل:maryam_ts82@yahoo.com

 

 

 


دوستان عزیز من پوشه ای در وبلاگ می سازم و مطالب رو اونجا قرار میدم. اونجا مکانیست واسه عبرت گرفتن حتی خود من

پپس خواهش می کنم حتی اکه سختتونه وقتی میرین میلتونو چک کنین یه مطلب هم واسه ما بفرستین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:همدردی,ویژگی,ویژگی وبلاگ,, ] [ 16:51 ] [ مریم توفیق سعادتی ]

.: Weblog Themes By GreenSkin :.

درباره وبلاگ

به قاصدک خوش اومدی !خوش بگذره!
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

type="text/javascript" src="http://www.irchat.ir/Scripts/ChatBox.js" charset="UTF-8">






كد ماوس