قالب سبز


قاصدک
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قاصدک و آدرس jasedak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لوگو دوستان

دیگر سراغم را نگیر زمانه.

اگر دنبال ترمیم دلت هستی ،دنبالم نیا

دل خودم زخم برداشته

اگر دنبال همدردی هستی،دنبالم نیا

روح خودم عاجز یک همدرد است.

اگر دنبال با هم بودن هستی،باز هم دنبال نیا

خودم از ترمیم وهمدردی و شادی خالیم

انگار غمت ای زمانه.با حکم تخلیه دلم ،تمام روحم را از باهمبودن تخلیه کرده.

کاش به من وام محبت بدهی تا با آن ،دوباره دلم را از اسباب شادی پر کنم

امضا

                                     مریم توفیق



نظرات شما عزیزان:

پارمیس
ساعت19:15---17 مرداد 1392
سلام عزیزم وبلاگت عالیه اگه وخ کردی به وب منم ی سربزن واگه دوس داشتی باهم تبادل لینک داشته باشیم

منتظرتماااااااااااااااااااا
پاسخ: چشم پارمییییییس عزیزم تبادل لینک هم می کنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:همدردی,, ] [ 19:3 ] [ مریم توفیق سعادتی ]

.: Weblog Themes By GreenSkin :.

درباره وبلاگ

به قاصدک خوش اومدی !خوش بگذره!
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 291
بازدید کل : 48967
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

type="text/javascript" src="http://www.irchat.ir/Scripts/ChatBox.js" charset="UTF-8">






كد ماوس